El blog de la Maria Carme

M'he decidit a fer un blog per intentar no perdre el ritme de les noves comunicacions, perquè al cap i a la fi és això: una nova forma de comunicar-nos, que és una de les primeres necessitats humanes, si no quin sentit té si el meu jo no el puc comunicar amb ningu? la segona fase va més enllà que és la de compartir. Bé això, per un altre dia...

diumenge, de juny 12, 2005

EP! Canvis

Fa més d'un mes que no he escrit ni mitja ratlla, i si haig d'ésser franca la veritat és que hi ha hagut dies que ni m'he apropat a l'ordinador i per tant ni recordava que hi hagués això dels blocs, etc. Estic tan sotmesa a la feina que els dies em passen sense adonar-me'n i ja no dic gaudir-ne... De tota manera aquest cap de setmana ha estat diferent. Em vaig fer el sant propòsit de "parar" i fer alguna cosa diferent i ha estat així. No vull dir que ho hagi aconseguit, però diem que hem "variat" que ja és un gran què. He estat dos dies sense anar al despatx i no m'he posat a l'ordinador fins aquest vespre per posar ordre i n'he posat tant que fins i tot he trobat un correu de finals de març; no sé si va entrar ahir - com que venia de Mèxic- o és que no l'havia vist... Entre d'altres coses -roba i més roba, això del canvi de temporada és tota una història- he fet la declaració de renda - en brut de moment- i hom queda la mar de satisfet quan al final "aconsegueix" que li tornin més de 4.000 euros, què bé oi? La veritat és que aquests euros els han estat guardant" i fins que els tornin no en podrem gaudir. Quina lectura tan diferent! Sempre fa il·lusió que et surti negativa, però.
Una bona noticia: sembla que uns quants polítics s'han avingut a "perdonar" el deute extern a 18 països, els més pobres,.. De tot en diuen "perdonar"; ben segur que no és la paraula més escaient, pèrò per algun lloc es comença a reconèixer què així no podem seguir: que mentre el Nord continui expoliant el Sud les coses aniran de mal en pitjor i el goteix de la immigració a la recerca d'aquest "paradís" que és el primer món seguirà en augment. Bé a veure si aquesta decisió és el preludi d'un canvi d'actituts.

2 Comments:

At 2:01 p. m., Blogger Ramon Bassas said...

Mª Carme
Espero que no haguem d'esperar a una altra bona notícia d'aquestes característiques per llegir-te. per desgràcia, passen molt de tant en tant...
RB

 
At 1:56 p. m., Blogger Joan Salicru said...

mare,
ànims per reiniciar el blog.
T'he fet dipositari de la cadena aquesta sobre els llibres de la teva vida... mira al meu blog i ho veuràs.
apa,
joan, your son

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home