El blog de la Maria Carme

M'he decidit a fer un blog per intentar no perdre el ritme de les noves comunicacions, perquè al cap i a la fi és això: una nova forma de comunicar-nos, que és una de les primeres necessitats humanes, si no quin sentit té si el meu jo no el puc comunicar amb ningu? la segona fase va més enllà que és la de compartir. Bé això, per un altre dia...

diumenge, de gener 09, 2005

El dinar

Varem comprometre’ns a parlar sobre “el dinar” i així és. Una mica tard, però. M’hagués agradat fer-ho abans, però diferents circumstàncies, entre les quals la mort no esperada d’un familiar no m’ho han deixat fer. I ara no vull parlar de la mort perquè ja en vaig parlar un altre dia. Més aviat vull parlar de la vida. Si de Vida. perquè si alguna cosa vaig sentir en aquell dinar va ser vida, vida jove, vida plena, ganes de fer coses, paraules engrescadores..... Vaja, ni mai tan ben resumit com Vida. I això per a mi –i suposo que per a molts de vosaltres que ho llegireu ( jo encara no he llegit res de ningú quan escric aquestes ratlles)- és molt important, perquè vol dir que no ens sentim vençuts, ni decebuts, ni derrotats com molts d’altres –i de la meva generació sembla que n’hi ha uns quants-.., si no que tot el que allà es parlava i es deia eren projectes, idees noves, ganes de fer coses, de lluitar per una o moltes causes... M’hagués agradat gravar tot el munt de coses que anaven surgint, eren com una riuada immensa d’emocions, de vivències, de paraules fresques.... I tots i totes teniem ganes de fer arribar allò que sentiem als altres i d’escoltar-nos mútuament i de fer d’aquell punt de trobada un punt de partida d’una relació si cap encara més fluida i més jovial. Compartiem una taula i per mitjà d’aquesta eina del weblog podem compartir cada vegada més les nostres idees i això ens fa créixer a tots plegats i sentir-nos plens perquè sabem que hi ha gent amb la qual podem comunicar-nos i compartir això tan bònic que algú (?) ens ha donat i que és la Vida.