El blog de la Maria Carme

M'he decidit a fer un blog per intentar no perdre el ritme de les noves comunicacions, perquè al cap i a la fi és això: una nova forma de comunicar-nos, que és una de les primeres necessitats humanes, si no quin sentit té si el meu jo no el puc comunicar amb ningu? la segona fase va més enllà que és la de compartir. Bé això, per un altre dia...

diumenge, de novembre 20, 2005

ESTRANYS A LA SEVA TERRA

Volia parlar de la segona taula de Poesía del Maresme que s'ha celebrat aquesta darrera setmana entre Mataró i Argentona, però m'he trobat aquest article d'en Jordi Cussó sobre els joves, i més concretament els joves estrangers a la seva terra, que m'ha semblat molt interessant i que ens obliga a tots a una gran reflexió. Qualsevol "apaño" no servirà de res si no tenim en compte que hi són i que volem que hi siguin i que deixin de ser estranys a la seva terra.